درباره ما

فروشگاه اینترنتی پلازا یک بازار بزرگ در فضای آنلاین است که در آن مجموعه‌ای از محصولات برتر برندهای داخلی و بین‌المللی گردآوری و ارائه شده تا شما با صرف کمترین زمان و انرژی، بتوانید کالا و محصول مورد نیاز خود را تهیه کنید. این فروشگاه از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را آغاز کرده و با جلب اعتماد و رضایت مشتریان، به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی برای خرید محصولات دیجیتال شناخته می‌شود.

مجله پلازا یا «پلازامگ» به عنوان زیرمجموعه فروشگاه بزرگ پلازا، از سال ۱۳۹۵ راه‌اندازی شده تا به شکلی متفاوت، پاسخگوی نیاز کاربران در دنیای مجازی باشد. شما در پلازامگ می‌توانید جدیدترین اخبار و رویدادهای مرتبط با فناوری و سرگرمی را دنبال کنید و با جذاب‌ترین مطالب این حوزه‌ها همراه باشید. تیم حرفه‌ای پلازامگ همواره در تلاش است تا تمامی اخبار و مقالات مهم وبسایت‌های معتبر دنیا را با وفاداری کامل به منبع، به مخاطب ایرانی منتقل کند. ما در پلازامگ سعی می‌کنیم تا نگاهی ویژه به نمایشگاه‌ها و رویداد‌های مربوط به تکنولوژی و سرگرمی داشته باشیم، تا آنچنان که شایسته است، شما را در مسیر پیشرفت پرشتاب فناوری همراهی کنیم.

هدف اصلی پلازامگ آن است که در کنار عمل به وظیفه اطلاع‌رسانی، الهام‌بخش مخاطبان خود باشد و با انتشار مقالات مفید، الگویی مناسب برای پیشرفت در زندگی شخصی و حرفه‌ای افراد ارائه کند. امیدواریم در این راه از حمایت‌ها، پیشنهادات و انتقادهای سازنده شما بی‌بهره نمانیم.

خوشحالیم که با شما هستیم. با ما همراه باشید.